Czas na zmiany. AC Milan bez legendarnego sponsora
AC Milan i Adidas postanowiły za obopólną zgodą zakończyć współpracę po sezonie 2017/18 - poinformował klub piłkarski z Mediolanu. Niemiecki producent sprzętu sportowego sponsorował "Rossonerich" od 1998 roku.
Według włoskich mediów AC Milan ma podpisać kontrakt z inną niemiecką firmą sportową - Pumą, ale na warunkach mniej korzystnych niż z Adidasem, z którym ostatnia, dziesięcioletnia umowa, podpisana w 2013 roku, opiewała na sumę 200 mln euro.
AC Milan, siedmiokrotny zdobywca Pucharu Europy, nie uplasował się wyżej niż na szóstym miejscu w Serie A w ostatnich czterech sezonach. Klub został kupiony w kwietniu przez chińskiego biznesmena Li Yonghonga i w ostatnim okienku transferowym wydał 230 mln euro na nowych zawodników, ale na razie efektów nie widać. Po dziewięciu kolejkach zajmuje dopiero 11. miejsce w tabeli ekstraklasy, tracąc 12 punktów do prowadzącego Napoli.
Komentarze