Czerwone Diabły przekraczają granice. Nowy komplet domowy

Niemiecki koncern Adidas zaprezentował stroje Manchesteru United na sezon 2015/2016. Nowe koszulki zostaną zaprezentowane w ramach kampanii “Break Expectations”, którą adidas świętuje ponowne nawiązanie współpracy z Czerwonymi Diabłami oraz powrót drużyny do Ligi Mistrzów.
Nowy komplet domowy, w którym piłkarze po raz pierwszy zagrają na otwarcie sezonu na Old Trafford, wyróżnia się klasycznym dekoltem w serek i trzema paskami na ramionach. Na obszyciach rękawków znajduje się wzór graficzny, który nawiązuje do sławnej koszulki z 1990 roku, w której grał m.in. Ryan Giggs. Dla projektanta adidas Inigo Turnera projekt nowych strojów był czymś więcej niż pracą, bo Turner to kibic Manchester United od kołyski.
Stworzenie nowego stroju dla United to była dla nas w adidas piękna podróż. Fakt, że już kiedyś byliśmy sponsorem Manchesteru był dla nas wielkim zobowiązaniem. Postanowiliśmy wziąć to co najlepsze z przeszłości, jak dekolt w serek, a potem dołożyć wszystkie topowe technologie, by stworzyć produkt, który przekroczy wszystkie oczekiwania.
Nowe koszulki zostaną zaprezentowane w ramach kampanii “Break Expectations”, którą adidas świętuje ponowne nawiązanie współpracy z Manchester United oraz powrót drużyny do Ligi Mistrzów. Strona wizualna kampanii nawiązuje do trójzębu, który znajduje się w logo klubu. Dynamiczna kampania ma nadać ton całym rozgrywkom. Głos na temat nowych koszulek zabrał Richard Arnold z Manchester United Group Managing Director:
Każdy w klubie jest bardzo dumny z klasycznego designu, który wpisuje się w historię klubu. Manchester United i adidas mają długą i chwalebną historię współpracy, jako liderzy rynku zarówno jeśli chodzi o innowacje, jak i pozycję w futbolowej hierarchii. Projekt koszulki na sezon 2015/16 spodoba się nie tylko naszym wiernym kibicom, lecz także wzmocni pozycję adidas jako eksperta w tworzeniu najlepszych produktów na futbolowym rynku. Już wkrótce zaprezentujemy całą wspólną kolekcję naszym kibicom za pośrednictwem naszych kanałów w mediach społecznościowych. Wierzę, że stanie się ona błyskawicznie widoczna na stadionie i ulicach, otwierając tym samym kolejny rozdział w historii Manchester United. Jesteśmy dumni, że adidas znów jest w rodzinie United i spodziewamy się długiej oraz owocnej współpracy.
Ten niezwykły klub, jakim jest Manchester United, słynie z przekraczania oczekiwań. Sukcesy sir Alexa Fergusona, gole Davida Beckhama, cudowne zwycięstwo nad Bayernem Monachium w 1999 roku – te wszystkie momenty tworzą nie tylko wspaniałą historię klubu, lecz także budują reputację drużyny. Jesteśmy jako adidas bardzo dumni, że możemy znów być częścią tej historii i tworzyć ją przez kolejne 10 lat – dodaje Steve Marks, adidas Sports Marketing Director for Manchester United.
Komentarze