Neymar w reklamie "Nurkuj z klasą". Kibice byli bezlitośni
Neymar bierze udział w wielu reklamach, ale nie każda odbija się takim echem, jak kampania wodoodopornych zegarków GaGa Milano, której hasło przewodnie brzmi: "Nurkuj z klasą". Gdy Brazylijczyk opublikował na Twitterze post reklamujący akcję, internauci mogli zareagować tylko w jeden sposób...
Kampania z udziałem Neymara cieszy się w sieci olbrzymią popularnością. Wszystko za sprawą hasła reklamowego "Dive with Style". Niektórzy twierdzą, że był to zabieg zaplanowany, bo - jak powszechnie wiadomo - boiskowe "nurkowanie" (symulowanie faulu) nie jest 25-latkowi obce. Wśród kibiców nieprzychylnych Barcelonie, był to nawet jego znak rozpoznawczy. I choć we Francji Brazylijczyk jest prawdziwym księciem, geniuszem futbolu, to kibice nadal pamiętają te jego niezbyt chwalebne zagrania.
Dive with Style!#Diving48mm #GaGaMilano @GaGaMilanoWorld pic.twitter.com/nAGd1z5eOJ
— Neymar Jr (@neymarjr) 15 października 2017
Oto co zamieszczali pod opublikowaną przez Brazylijczyka reklamą:
Dive with style pic.twitter.com/vXpTOqSqSO
— BK (@primepaulinho) 15 października 2017
— Eddie Roche (@eddie_roche) 15 października 2017
— Akansh (@akanshcfc_) 15 października 2017
Marketingowy strzał w stopę? A może raczej w pełni kontrolowana akcja? Jeśli to drugie, gratulacje dla GaGa Milano za kreatywność.