Aplikacja randkowa sponsorem Manchesteru City!
Lider angielskiej ekstraklasy piłkarskiej Manchester City zwrócił na siebie uwagę za sprawą pozyskania nowego sponsora. Klub poinformował w czwartek o nawiązaniu współpracy z popularną aplikacją randkową Tinder.
"The Citizens" podali tylko, że umowa z Tinderem jest wieloletnia. Brytyjskie media twierdzą, że kontrakt wart jest miliony funtów.
Współpraca dotyczyć będzie pierwszych drużyn kobiet i mężczyzn Manchesteru oraz "siostrzanego" klubu New York City FC (oba mają tego samego właściciela).
- Tinder jest ogromną globalną platformą, która - jak futbol - łączy każdego dnia miliony ludzi na całym świecie. Piłka nożna to przede wszystkim społeczność kibiców, dzielenie chwil, emocji i pasji do sportu, który kochają. Razem z Tinderem mamy świetną okazję do odkrycia, w jaki sposób możemy połączyć znaczącą atrakcyjność tej aplikacji z naszą globalną publicznością - zaznaczył cytowany na stronie lidera Premier League dyrektor handlowy klubu Tom Glick.
Aplikacja, której właścicielem jest Match Group Inc, o nawiązaniu współpracy z "The Citizens" poinformowało, opłacając krążący w czwartek nad Manchesterem sterowiec w kolorach klubu (białym i jasnoniebieskim), na którym znalazły się loga oraz nazwy obu partnerów oraz napis "perfekcyjne połączenie". Aplikacja zmieniła też kolor swojej ikony na biało-niebieską na kontach znajdujących na portalach społecznościowych.
- Chcieliśmy zrobić coś niespodziewanego, by zaskoczyć kibiców i naszych użytkowników zabawnym i kreatywnym sposobem przekazania tej wiadomości. Piłka nożna jest sportem, w którym wszystko się można zdarzyć w jednej chwili - zaznaczył wiceprezes Tindera David Wyler.
Aplikacja w ubiegłym roku nawiązała już współpracę z innym piłkarskim klubem - Napoli, organizując akcję promocyjną, której twarzą był m.in. Arkadiusz Milik.
Komentarze