Esportowcy ambasadorami zdrowego żywienia i ćwiczeń fizycznych

Choć z kampaniami promującymi zdrowe żywienie i aktywność fizyczną z reguły kojarzą się tradycyjni sportowcy lub trenerzy fitness, w Szwecji szansę na zmotywowanie ludzi do zdrowszego życia otrzymali esportowcy. Zawodnicy Ninjas in Pyjamas pojawili się bowiem na kartonach z mlekiem, na których nadrukowane zostały również słowa zachęty do porzucenia złych nawyków.
Ambasadorami akcji zostali były zawodnik Counter-Strike: Global Offensive i założyciel Ninjas in Pyjamas Emil "HeatoN" Christensen oraz aktywny gracz lubianego w Polsce zespołu Christopher "GeT_RiGhT" Alesund. Za sprawą inicjatywy esportowcy spoglądają teraz na konsumentów z półek niemal każdego sklepu w Szwecji. Zostali bowiem nadrukowani na produktach jednego z najbardziej znanych producentów nabiału w tym kraju - Sommarmjölk.
.@Real_HeatoN and @GeT_RiGhTcs on the back of Swedish milk cartons.
— Ninjas in Pyjamas 🇸🇪 (@NiPGaming) 21 maja 2018
Time to go to eat breakfast. 🥣 pic.twitter.com/IwJSg99oVo
"Czas na śniadanie" - głosi napis pod postem opublikowanym na koncie twitterowym szwedzkiej ekipy.
Akcja potrwa przez równy miesiąc od 15 maja do 15 czerwca i obejmie całą Szwecję.
