Plus równa się siatkówka. I tak od 20 lat!
Pod koniec lat 90-tych polska siatkówka zyskała partnera, któremu bardzo wiele zawdzięcza. Dzięki firmie Plus pojawiły się dużo większe pieniądze na przygotowania, wsparcie oraz promocję dyscypliny. To wtedy siatkarze po raz pierwszy trafili na billboardy w całej Polsce. Stali się rozpoznawalni. Siatkówka zaczęła dobrze się kojarzyć. Na początku ze świetną atmosferą na trybunach, potem z wielkimi sukcesami. I tak jest do dziś.
Polkomtel – właściciel sieci Plus wspiera polską siatkówkę w chwilach wielkich, ale nie odwraca się, gdy jest ciut słabiej. 11 medali, które od 2003 roku zdobyły nasze reprezentacje, to są też medale Plusa.
Plus wspiera siatkówkę od 1998 roku, będąc w tym czasie głównym sponsorem reprezentacji kobiet i mężczyzn. Sponsorem tytularnym męskiej i żeńskiej ekstraklasy. To najdłużej trwający mariaż sponsorski w polskim sporcie. Plus wyznaczał standardy nie tylko finansowego wsparcia, ale też zaangażowania w promocję, rozwój dyscypliny, wykorzystanie wizerunku sportowców marketing własnej marki. To dzięki firmie Polkomtel inne wielkie polskie przedsiębiorstwa zrozumiały, że warto inwestować w sport, że to się opłaca – obu stronom. Sponsorującym i sponsorowanym.
Z logo Plusa na koszulkach „Złotka” Andrzeja Niemczyka zdobywały dwa tytuły mistrzyń Europy. Zielony napis i „uśmiechnięty” plusik towarzyszył też polskim siatkarzom przy wszystkich sukcesach ostatnich lat. Od wicemistrzostwa świata Raula Lozano, przez mistrzostwo Europy Daniela Castellaniego, triumf w Lidze Światowej Andrea Anastasiego, po złote medale mistrzostw świata Stephane’a Antigi oraz Vitala Heynena.
Plus wspierał i wspiera budowę boisk, kupuje sprzęt dla lokalnych drużyn. Dzięki działaniom firmy udało się zbudować pozytywny wizerunek siatkówki. Wychować pokolenia kibiców, którzy są przykładem dla całego świata. Plus i siatkówka to skojarzenie oczywiste i bardzo pozytywne.
Warto dodać, że niemal przez cały ten, gdy Plus był sponsorem dyscypliny, polską siatkówkę pokazuje stacja Polsat, która z volleya zrobiła swój najważniejszy produkt. Reprezentacja, liga, puchary. Mistrzostwa świata, Europy, Liga Światowa, World Grand Prix, Siatkarska Liga Narodów - widzowie Polsatu wszystkie te imprezy oglądali w najlepszej z możliwych jakości produkcji i komentarza.
Drugim głównym sponsorem siatkówki od 2012 lat jest PKN Orlen. Największa polska firma zaangażowała się we wsparcie reprezentacji, imprez, była też tytularnym sponsorem Ligi Siatkówki Kobiet. Z logo Orlenu nasi zawodnicy zdobywali oba tytuły mistrzów świata. Podczas gali "Siatkarskie Plusy" Polkomtel oraz Orlen odebrały specjalne nagrody za wsparcie polskiej siatkówki.
Przejdź na Polsatsport.pl
Komentarze