"Negocjacje z Williamsem były trudne. Kluczowy był aspekt biznesowy"
- W tych negocjacjach najważniejszy był wymiar biznesowy. Możliwość promowania naszych produktów. Sport jest najlepszą formą dotarcia do klienta. Oprócz logotypów na wyposażeniu zespołu Williams, mamy również zapisy, które są dla nas świetną reklamą - powiedział prezes PKN Orlen Daniel Obajtek.
PKN Orlen podpisał dwuletni kontrakt z firmą Williams Racing. Umowa ma charakter biznesowy, będzie przede wszystkim wzmacniała rozpoznawalność marki Orlen. Prezes zarządu przyznał, że negocjację były dość długie, ponieważ obydwie strony chciały wypracować możliwie najkorzystniejsze warunki.
- Chcemy, by Williams wywiązywał się z zapisów, które wynegocjowaliśmy. Na pewno nie jest to umowa krótkoterminowa. Inwestując w Formułe 1 patrzymy w przyszłość - zapewnił
Dzięki umowie logo Orlen będzie towarzyszyć pracownikom Williams na każdym kroku. Prezes Obajtek przyznał, że oprócz świetnej promocji, jaką gwarantuje obecność na rynku F1, życzyłby sobie również dobrych wyników sportowych. Wszyscy mają nadzieję, że sprzęt Williamsa będzie lepszy niż w poprzednim sezonie.
- Bardzo liczymy również na dobry występ zespołu pod względem sportowym. Chcemy, by Robert Kubica miał sprawny bolid i był zadowolony od strony technicznej - zakończył.
W załączonym materiale wideo fragment rozmowy z Robertem Kubicą oraz prezesem PKN Orlen Danielem Obajtkiem.
Cała rozmowa z Robertem Kubicą!
Przejdź na Polsatsport.pl
Komentarze