Kędzierzyn-Koźle się zmieści? Wielka zmiana w PlusLidze i LSK
Firma Netex oraz Polska Liga Siatkówki przygotowały niespodziankę dla drużyn występujących w PlusLidze i Lidze Siatkówki Kobiet oraz dla kibiców. Każdy z klubów otrzyma siatkę z nadrukiem nazwy miasta, w którym ma swoją siedzibę.
Dla klubów będzie to nie tylko atrakcja, ale również dodatkowa powierzchnia reklamowa. W większości przypadków samorządy dofinansowują działalność klubów sportowych, więc dodatkowa możliwość lokowania nazwy miasta jest dla nich bardzo ważna. Bez wątpienia istotny będzie też efekt wizualny, bo dzięki nadrukowi kibice obserwujący mecze w telewizji błyskawicznie zorientują się, w której hali odbywa się mecz.
– Tak kluby, jak i Polska Liga Siatkówki przywiązują dużą wagę do atrakcyjności widowiska, które sprawia, że kibice chcą wracać do hal. Ważny jest oczywiście poziom sportowy, dramaturgia meczu, ale również wiele pobocznych spraw, wręcz drobiazgów, które również mają wpływ na to, czy kibic wychodzi z hali zadowolony, czy też nie – powiedział Paweł Zagumny.
👇 Tak będzie wyglądała siatka w #JurajskaTwierdza🏰 w nadchodzącym sezonie #PlusLiga 🏐#JurajscyRycerze⚔️ pic.twitter.com/E3n1P0EdkE
— Aluron Virtu CMC (@AluronVirtuCMC) October 2, 2019
Nowe siatki trafią do klubów na początku przyszłego tygodnia. Kibice po raz pierwszy będą mogli zobaczyć je w trakcie inauguracji Ligi Siatkówki Kobiet, która odbędzie się w piątek 11 października w Rzeszowie. Developres SkyRes podejmie wówczas DPD Legionovię Legionowo. Nowinkę będą mogli również obejrzeć telewidzowie – spotkanie to będzie transmitował Polsat Sport.
Kibice w mediach społecznościowych raczej pozytywnie zareagowali na tę nowinkę, choć pojawiły się też np. pytania, czy producent zdoła zmieścić na siatce nazwę miasta z którego pochodzi aktualny mistrz Polski siatkarzy – Kędzierzyn-Koźle. Jak wy oceniacie ten pomysł?
Przejdź na Polsatsport.plZOBACZ TAKŻE WIDEO: Punktowa seria Indykpolu AZS Olsztyn i popis Karola Butryna