Glik bierze udział w kampanii społecznej. „Nie oczerniaj górnika”
Kamil Glik wziął udział w wyjątkowej akcji. Pochodzący z Jastrzębia-Zdroju obrońca reprezentacji Polski i AS Monaco pojawił się na plakatach stworzonych w ramach kampanii „STOP HEJTOWI! Nie oczerniaj górnika”.
Kilka dni temu ruszyła kampania Jastrzębskiej Spółki Węglowej i Fundacji JSW pod hasłem „STOP HEJTOWI! Nie oczerniaj górnika!”. Kampania ma na celu walkę z dyskryminacją osób związanych z górnictwem i mieszkańców Śląska. Ambasadorem został m.in. pochodzący z Jastrzębia-Zdroju Kamil Glik. Do kampanii dołączyła także mistrzyni Europy w biegu na 400 m Justyna Święty – Ersetic. Jak poinformowała spółka, żaden z uczestników nie wziął wynagrodzenia za udział w akcji.
Glik po raz kolejny włączył się w działalność na rzecz lokalnej społeczności.
Bronimy naszych górników!!! W obronie pomaga #KamilGlik
— JSW S.A. (@jsw_sa) June 17, 2020
STOP HEJTOWI! Nie oczerniaj górnika!!!#nieoczerniajgórnika #FundacjaJSW @jsw_sahttps://t.co/kOkWo7j92Chttps://t.co/jnlXfjoJ51 pic.twitter.com/KrajNFEALf
W tym sezonie Glik rozegrał w Ligue 1 23 mecze, w których zdobył jedną bramkę. W ligowej tabeli jego klub zajął dziewiąte miejsce.
Od kilku tygodni media informują, że możliwy jest transfer Glika z AS Monaco do Torino FC. Reprezentant Polski w tym klubie z powodzeniem występował w latach 2011-2016. Plotki o odejściu mają związek z problemami finansowymi Monaco – wynikającymi m.in. z rozmów ligi z Canal+ w sprawie wypłaty pieniędzy – przez co latem zespół ma pożegnać się z kilkoma czołowymi oraz drogimi w utrzymaniu piłkarzami.
Serwis Transfermarkt.de wycenia Glika na 4,8 mln euro.
Przejdź na Polsatsport.pl