AS Roma będzie korzystała z rozwiązań informatycznych krakowskiej spółki
Jeden z najbardziej rozpoznawalnych klubów piłkarskich na świecie, włoski AS Roma podpisał umowę z krakowską spółką SALESmanago na zakup produkowanego przez nią oprogramowania do automatyzacji marketingu – poinformował w środę prezes firmy Grzegorz Błażewicz.
Jak podkreślił prezes, rzymski klub piłkarski wybrał polski system do automatyzacji marketingu w konkurencyjnym, międzynarodowym przetargu.
Z systemu SALESmanago – wskazał Błażewicz - który oferuje rozwiązania marketingowe wspierane sztuczną inteligencją, korzysta ponad 10 tys. firm na całym świecie. Są to głównie sklepy internetowe, ale bardzo silnie jest reprezentowana grupa klubów sportowych, a wśród nich m.in mistrz Szwecji w piłce nożnej AIK Fotboll, a w Polsce Lech Poznań.
Urodziny Messiego. Bóg futbolu wkroczył w wiek chrystusowy
- Jesteśmy bardzo szczęśliwi z wygrania w niezwykle konkurencyjnym globalnym przetargu. Cieszy nas również, że będziemy kontynuować silną reprezentację Polski w AS Roma rozpoczętą przez Zbigniewa Bońka w 1985 roku i utrzymywaną w kolejnych latach przez takich zawodników jak Wojciech Szczęsny czy Łukasz Skorupski - podkreślił prezes i założyciel krakowskiej firmy.
Założona w 2011 roku firma zatrudnia obecnie prawie 200 osób w siedzibie głównej w Krakowie oraz filiach i biurach sprzedaży w Berlinie, Londynie, Madrycie i Sztokholmie.
Wytwarzane przez nią oprogramowanie oferuje pełen wachlarz zautomatyzowanych rozwiązań dla działów marketingu. Oprogramowanie jest używane przez ponad 10 tys. klientów w 40 krajach na całym świecie. W rankingu Financial Times Fast 1000 krakowska spółka została uplasowana na 26 miejscu najszybciej rosnących firm w Europie.
Przejdź na Polsatsport.pl