NHL: Z reklam na kaskach zespoły zarobią 15 mln dolarów
Na około 15 milionów dolarów kanadyjska stacja TSN szacuje wartość reklam, które w nadchodzącym sezonie ligi NHL będą mogły być umieszczane na kaskach hokeistów.
Pilotażowy program, który ma zostać wkrótce zatwierdzony, ma zrekompensować klubom utratę zysków ze sprzedaży biletów w czasie pandemii.
Na kaskach ma być dopuszczona reklama jednego sponsora. Według TSN, najlepsze kluby zarobią na tym około miliona dolarów, słabsze odpowiednio mniej.
ZOBACZ TAKŻE: Karta kolekcjonerska z Gretzkym sprzedana za prawie 1,3 mln dolarów
Nowy sezon NHL rozpocznie się 13 stycznia, a każda z drużyn w fazie zasadniczej rozegra 56 meczów. Sezon zostanie więc znacznie skrócony. Tradycyjnie w fazie zasadniczej zespoły rozgrywały po 82 mecze.
Poprzedni sezon zakończył się pod koniec września. Hokeiści Tampa Bay Lightning po raz drugi zdobyli Puchar Stanleya, pokonując w finale play off Dallas Stars 4-2. Rozgrywki 2019/2020 zostały zatrzymane 12 marca, a zespoły wróciły do gry 1 sierpnia – w „bańkach” w dwóch kanadyjskich miastach: Toronto i Edmonton.