Inter Mediolan z nowym herbem? Wielka wpadka przyszłego sponsora
Wielkie zmiany szykują się w Interze. "La Gazzetta dello Sport" poinformowała, że w mediach społecznościowych można było zobaczyć nowy herb mediolańczyków. Wszystko przez firmę Nike, która omyłkowo wrzuciła do sieci zdjęcie gadżet, na którym był on widoczny.
Wielkie zamieszanie wywołała firma Nike, która już niedługo stanie się sponsorem głównym Interu Mediolan. Na jej profilu firmowym pojawiło się zdjęcie nowego produktu klubu. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że na gadżecie znalazł się nowy herb "Nerazzurrich". Nie umknęło to niektórym internautom, którzy pomimo tego, że wpis został momentalnie usunięty – zdołali zrobić zrzut ekranu.
Inter Milano, un tweet svela per errore il nuovo logo del club: la foto di un indumento dell'Inter uscita per sbaglio dai canali tematici dello sponsor tecnico, in grande evidenza le lettere I e M, la denominazione su cui punterà tutta la campagna di comunicazione
— Go Inter (@it_inter) January 24, 2021
GDS pic.twitter.com/1tFAU6bi0n
Klub z Mediolanu w najbliższym czasie czekają wielkie zmiany. Po 26 latach z koszulek klubowych zniknie „Pirelli”. Władzom klubu nie odpowiadają warunki finansowe postawione przez firmę produkującą opony. Do tej pory z tego tytułu mediolańczycy otrzymywali 12 milionów euro. Więcej od sponsorów w Serie A otrzymują takie marki jak US Sassuolo, Juventus , Roma i AC Milan.
Z tego powodu włodarze Interu postanowili zmienić sponsora głównego. Będzie nim Nike. To jednak nie jedyne zmiany, jakie czekają Inter. Według dziennikarzy "La Gazzetta dello Sport" klub z Mediolanu ma zmienić nazwę z FC Internazionale Milano na Inter Milano. Tym doniesieniom stanowczo zaprzecza jednak prezes rady nadzorczej Alessandro Antonello.
- Inter nie zmieni nazwy. Od ponad roku pracujemy nad projektem opartym na historycznych wartościach Interu, który ma zjednoczyć i zaangażować miliony naszych fanów oraz mocniej powiązać Inter z Mediolanem – przyznał.
Przejdź na Polsatsport.pl