Mirosław Przedpełski szefem komisji marketingowej, a Paweł Zagumny przewodniczącym komisji zawodniczej CEV
W Luksemburgu odbyło się zebranie Zarządu Europejskiej Konfederacji Piłki Siatkowej. To pierwsze niewirtualne spotkanie Zarządu CEV od zeszłorocznego Walnego Zgromadzenia w Wiedniu. Mirosław Przedpełski stanął na czele Grupy Roboczej ds. Marketingu, a Paweł Zagumny został przewodniczącym Grupy Roboczej ds. Zawodników.
Aż 14 z nowo wybranych członków Zarządu CEV mogło podróżować do Luksemburga, a kolejnych pięć osób wzięło udział w piątkowych obradach za pośrednictwem platformy Zoom.
Z zamiarem kontynuowania otwartego dialogu ze wszystkimi zainteresowanymi stronami i rozwijania sportu na wszystkich poziomach, Zarząd CEV zatwierdził nominacje członków swoich Grup Roboczych. Ich wiedza i doświadczenie mają pomóc w kształtowaniu przyszłości europejskiej siatkówki w poszczególnych obszarach ich specjalizacji. Wśród szefów grup roboczych są polscy przedstawiciele. Mirosław Przedpełski stanął na czele Grupy Roboczej ds. Marketingu, a Paweł Zagumny został przewodniczącym Grupy Roboczej ds. Zawodników.
Mirosław Przedpełski szefem komisji marketingowej CEV, Paweł Zagumny komisji zawodniczej. pic.twitter.com/kUGb9EHXWU
— POLSKA SIATKÓWKA (@PolskaSiatkowka) March 3, 2021
Pośród szeregu spraw, nad którymi obradował Zarząd CEV, znalazło się zatwierdzenie Werony na gospodarza tegorocznych Superfinałów Ligi Mistrzów i Mistrzyń. W tym tygodniu ogłoszony zostanie gospodarz finału Pucharu Kontynentalnego CEV w siatkówce plażowej - ostatniego etapu kwalifikacji olimpijskich do przełożonych na 2021 rok igrzysk olimpijskich Tokio 2020.
Starając się mocniej wspierać zespoły i ich federacje narodowe, zarząd CEV zdecydował o zwiększeniu puli nagród na EuroVolley 2021 z 1,5 do 2 mln euro (po 1 mln na płeć), co stanowi kolejną rekordową pulę udostępnioną zespołom.
Zarząd omówił też i dokonała przeglądu kompleksowej strategii dotyczącej przyszłego wykorzystania danych cyfrowych, uznając to za jeden z głównych obszarów, które CEV będzie musiało rozwijać, aby jeszcze skuteczniej konkurować w szybko zmieniających się realiach biznesu sportowego.
Przejdź na Polsatsport.pl