Istotna zmiana w teamie Igi Świątek
Od września tego roku nie będzie kontynuowana współpraca między Igą Świątek a jej dotychczasową managerką Pauliną Wójtowicz. Zmiany te są elementem długofalowej strategii rozwoju, a zakończenie współpracy odbyło się za porozumieniem stron. Po ponad 3 latach pracy w tenisie w roli managerki Paulina Wójtowicz zamierza spełniać się także w nowych obszarach biznesu.
Iga Świątek konsekwentnie buduje wokół siebie zespół, z którym wspólnie realizuje cele sportowe, biznesowe czy społeczne. W zespole tenisistki pracę kontynuują Partnership Managerka Alina Sikora, odpowiedzialna za realizację kontraktów i współpracę ze sponsorami, oraz PR managerka Paula Wolecka zajmująca się obszarem komunikacji i współpracy z mediami. Do reprezentacji Igi Świątek dołącza globalna agencja IMG Tennis, która będzie odpowiadała za nawiązywanie nowych współprac, poza rynkiem polskim, i kompleksową obsługę zawodniczki w tourze tenisowym. Oba zespoły będą współpracować partnersko.
ZOBACZ TAKŻE: WTA Finals: Iga Świątek i Ons Jabeur pewne gry w Teksasie
Alina Sikora od ponad roku sprawuje funkcję Partnership Managera w teamie Igi Świątek. Odpowiada za realizację współprac sponsoringowych Igi, prowadząc relacje z obecnymi sponsorami: grupą PZU, ASICS, Rolex, Xiaomi i Tecnifibre. Koordynuje plany zdjęciowe z udziałem Igi i pozostałe projekty z zakresu sponsoringu. Z branżą telewizyjną, reklamową i marketingiem związana jest od 10 lat. Realizowała głównie projekty reklamowe ze sportowcami m.in. projekt z udziałem polskich olimpijczyków dla globalnej marki odzieżowej. Studiowała psychologię społeczną na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. W 2022 roku pełniła funkcję dyrektorki turnieju tenisowego WTA 250 BNP Paribas Poland Open w Warszawie.
ZOBACZ TAKŻE: US Open: Ameryka doceniła sukces Igi Świątek. "Może Polka chwyci w rękę znicz od Sereny"
Z kolei Paula Wolecka jest PR & Communications Managerem Igi Świątek od lutego 2021 roku. W branży mediów i komunikacji pracuje od 10 lat, wcześniej m.in. jako specjalistka ds. PR w wydawnictwie Znak, gdzie odpowiadała za promocję książek takich autorów jak Eduardo Mendoza czy Grażyna Plebanek, a także przez 4 lata jako PR manager Szlachetnej Paczki, w której dbała o relacje z mediami i realizowała kampanie o wielomilionowych zasięgach, których celem było niesienie pomocy charytatywnej na jak największą skalę. Studia dzienne na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego łączyła z pracą na etacie, ukończyła również studia podyplomowe na UJ z Public Relations i doradztwa medialnego. Jedna z laureatek nagrody Effie Awards (Brązowe Effie) w kategorii Non Profit & Public Service za kampanię Szlachetnej Paczki z 2020 roku. W teamie Igi odpowiada za cały obszar komunikacji, realizację wizerunkowych projektów ze sponsorami, relacje z mediami czy inicjatywy charytatywne i społeczne.
Przejdź na Polsatsport.pl