Drake pobił rekord na Spotify. Jego logo pojawi się na koszulkach Barcelony podczas El Clasico

Piłka nożna
Drake pobił rekord na Spotify. Jego logo pojawi się na koszulkach Barcelony podczas El Clasico
Fot. PAP
Logo OVO pojawi się na koszulkach Barcelony.

Drake osiągnął liczbę 50 miliardów odtworzeń utworów na Spotify. W związku ze współpracą platformy z Barceloną podczas najbliższego El Clasico na koszulkach piłkarzy Blaugrany znajdzie się logo marki rapera - OVO.

Kanadyjczyk zaprezentował już nawet, jak będą wyglądały okazjonalne trykoty. To w nich Robert Lewandowski i spółka wybiegną na boisko podczas niedzielnego meczu z Realem Madryt. To będzie pierwszy taki przypadek w historii klubu ze stolicy Katalonii. 

 

ZOBACZ TAKŻE: Zniszczony pomnik Zlatana wróci na swoje miejsce

 

 

Drake jest pierwszym artystą, którego utwory na Spotify były odtwarzane ponad 50 miliardów razy. 36-letni raper wyprzedza w rankingu takich twórców jak Bad Bunny, Ed Sheeran czy The Weekend. 

 

Szwedzki serwis streamingowy Spotify został sponsorem Barcelony w marcu tego roku. Umowa została podpisana na cztery lata, a jej wartość opiewa na 310 milionów dolarów. Dodatkowo firma została sponsorem tytularnym stadionu, który aktualnie nosi nazwę Spotify Camp Nou. 

 

Niedzielne El Clasico będzie 250. meczem o stawkę pomiędzy Barceloną a Realem Madryt. Po raz pierwszy w tym starciu zobaczymy Roberta Lewandowskiego. Polski napastnik trafił do "Dumy Katalonii" przed sezonem. Najbliższe El Clasico anonsowane jest jako pojedynek dwóch wybitnych napastników - Lewandowskiego i Karima Benzemy. 

mtu, Polsat Sport
Przejdź na Polsatsport.pl
ZOBACZ TAKŻE WIDEO: Niemcy - Holandia. Skrót meczu

PolsatSport.pl w wersji na telefony z systemem Android i iOS!

Najnowsze informacje i wiadomości na bieżąco, gdziekolwiek jesteś.

Przeczytaj koniecznie