Drake pobił rekord na Spotify. Jego logo pojawi się na koszulkach Barcelony podczas El Clasico
Drake osiągnął liczbę 50 miliardów odtworzeń utworów na Spotify. W związku ze współpracą platformy z Barceloną podczas najbliższego El Clasico na koszulkach piłkarzy Blaugrany znajdzie się logo marki rapera - OVO.
Kanadyjczyk zaprezentował już nawet, jak będą wyglądały okazjonalne trykoty. To w nich Robert Lewandowski i spółka wybiegną na boisko podczas niedzielnego meczu z Realem Madryt. To będzie pierwszy taki przypadek w historii klubu ze stolicy Katalonii.
ZOBACZ TAKŻE: Zniszczony pomnik Zlatana wróci na swoje miejsce
Drake jest pierwszym artystą, którego utwory na Spotify były odtwarzane ponad 50 miliardów razy. 36-letni raper wyprzedza w rankingu takich twórców jak Bad Bunny, Ed Sheeran czy The Weekend.
Szwedzki serwis streamingowy Spotify został sponsorem Barcelony w marcu tego roku. Umowa została podpisana na cztery lata, a jej wartość opiewa na 310 milionów dolarów. Dodatkowo firma została sponsorem tytularnym stadionu, który aktualnie nosi nazwę Spotify Camp Nou.
Niedzielne El Clasico będzie 250. meczem o stawkę pomiędzy Barceloną a Realem Madryt. Po raz pierwszy w tym starciu zobaczymy Roberta Lewandowskiego. Polski napastnik trafił do "Dumy Katalonii" przed sezonem. Najbliższe El Clasico anonsowane jest jako pojedynek dwóch wybitnych napastników - Lewandowskiego i Karima Benzemy.
Przejdź na Polsatsport.pl