MŚ w Planicy: Logo fundacji "Złote Dziecko" na kaskach norweskich skoczków
Reprezentacji Norwegii w skokach narciarskich nie udało się pozyskać sponsora generalnego, więc na czas mistrzostw świata w Planicy udostępnili najdroższe miejsce reklamowe fundacji "Golden Child" działającej na rzecz walki z rakiem u dzieci.
"Nasza umowa nie zawiera elementu komercyjnego i obie strony są zadowolone" - powiedział szef norweskich skoków Clas Brede Brathen.
ZOBACZ TAKŻE: Fatalna forma polskich skoczkiń na MŚ. Tylko jedna z nich przebrnęła kwalifikacje
Logo fundacji zostało umieszczone na kaskach skoczków i skoczkiń z opcją udostępnienia miejsca do końca sezonu.
"Rozmowy z ewentualnym sponsorem generalnym były w ostatnich dniach bardzo intensywne, lecz nie udało się nam jeszcze ich sfinalizować z punktu widzenia finansowego. Dlatego zdecydowaliśmy się udostępnić to miejsce dla celów charytatywnych" - dodał Brathen.