Strona dla dorosłych chce reklamować się na koszulkach włoskiego giganta
Jak donosi brytyjski "The Mirror", portal "My.Club" złożył intratną propozycję Interowi Mediolan. Strona internetowa dla dorosłych chciałaby reklamować się na koszulkach finalisty Ligi Mistrzów.
Finalista Ligi Mistrzów w Stambule zagra bez sponsora na koszulce. Zdaniem angielskich dziennikarzy taki stan rzeczy nie potrwa długo. Wiele firm zainteresowanych jest znalezieniem się na trykocie drużyny z Mediolanu. Wśród nich dość nieoczekiwany kandydat.
ZOBACZ TAKŻE: Inter Mediolan z Pucharem Włoch! Lautaro Martinez bohaterem finału
Jak donosi "The Mirror", portal erotyczny "My.Club" złożył oficjalną propozycję sponsorską Interowi. Strona jest alternatywą dla OnlyFans.
- W "My.Club" prowadzimy politykę wkraczania w nowe obszary rynku. Tak jak piłkarze Interu strzelają gole i podbijają serca kibiców, tak my chcemy zrobić to samo na płaszczyźnie biznesowej. Oferta 100 milionów euro nie dorównuje pieniądzom, które zarabiają klub Premier Leauge, ale w ramach umowy sponsorskiej, Inter zyskałby na naszej platformie ekskluzywne konto. Dzięki niemu klub mógłby przesyłać ekskluzywne treści dla swoich fanów. Wchodzić z nimi w interakcję i promować legendy klubu - powiedział Mike Ford - wiceprezes portalu "MyClub".
Umowa miałaby obowiązywać przez pięć sezonów do 2029 roku. Włoski gigant reklamując portal na trykocie, zarobiłby prawie 100 milionów euro. Na razie klub nie odniósł się do propozycji portalu erotycznego.
Przejdź na Polsatsport.pl