Jakie zyski generuje najnowszy biznes Anny Lewandowskiej? Kwoty robią wrażenie!
Anna Lewandowska nie jest typową WAG, czyli partnerką piłkarza. Choć aktywnie działa na Instagramie, to równie dobrze, jak w social mediach, radzi sobie w biznesie. Jakie firmy prowadzi żona Roberta Lewandowskiego i jakie zyski generują jej przedsiębiorstwa? Sprawdźmy!
Sześć firm Lewandowskiej
Anna Lewandowska jest zaangażowana w prowadzenie aż sześciu firm. Wszystkie funkcjonują w obszarze "wellbeingu", czyli dobrostanu i zadowolenia z życia. Jak sama mówi, jej firmy mają za zadanie ułatwiać Polkom i Polakom budowanie dobrych nawyków, dbanie o zdrowie i samopoczucie.
Firmy, do których istnienia Anna Lewandowska dołożyła choćby "cegiełkę", to:
Foods by Ann
Marka zdrowej żywności mająca w portfolio ponad 50 zdrowych przekąsek, a także wodę i inne napoje. Produkty są dystrybuowane w największych sieciach w Polsce takich jak Rossmann, Empik czy Auchan.
Levann
Marka z segmentu spożywczego skupiająca się na dostarczaniu suplementów diety, które pozwalają kompleksowo zadbać o zdrowie konsumentów.
Healthy Center by Ann
To zlokalizowane w Warszawie centrum dietetyczno-treningowe. Kilkunastu specjalistów z zakresu dietetyki, medycyny sportowej, a także treningu fizycznego i mentalnego, którzy mają być w stanie sprostać wymaganiom klientów.
Diet & Training by Ann
Aplikacja wspomagająca zdrowy tryb życia. Użytkownicy znajdą w niej plany treningowe i dietetyczne, które pozwolą utrzymać dobrą formę. Jak podaje Lewandowska, z narzędzia korzysta ponad 5 milionów osób.
SuperMenu by Anna Lewandowska
Catering dietetyczny bez białego cukru, pszenicy i surowego mleka. Warzywa i zioła są uprawiane we własnych, ekologicznych szklarniach. W 2020 roku usługa została nagrodzona laurem Zdrowej Marki Roku.
Phlov by Anna Lewandowska
Naturalne, wegańskie kosmetyki, które są na rynku od października 2019 roku. Kilkadziesiąt rodzajów substancji do pielęgnacji ciała, a także perfumy. Markę kilkukrotnie nagradzano, a perłą w koronie jest Love Cosmetics Award 2020.
Kosmetyczne imperium Anny Lewandowskiej
Phlov to efekt współpracy Anny Lewandowskiej i Justyny Żukowskiej-Bodnar – założycielki marki Alkemie skupionej na produkcji kosmetyków. Z kooperacji obu pań zrodziło się Moodiphy sp. z.o.o, która jest właścicielką marki Phlov.
Na Instagramie markę Phlov obserwuję nieco ponad 100 000 użytkowników, a na publikowanych zdjęciach czy filmach często główną rolę odgrywa sama Anna Lewandowska.
Taki ruch z pewnością miał przyciągnąć rzesze fanek i fanów żony Roberta Lewandowskiego na profil Phlov, jednak profil osobisty Anny Lewandowskiej wciąż jest o wiele bardziej popularny – obserwuje go bowiem aż 5 600 000 internautów! Dysproporcja jest więc spora.
Rzućmy jednak okiem na wyniki finansowe spółki stojącej za produktami Phlov, które są o wiele ważniejsze niż liczby w mediach społecznościowych.
Lewandowska mierzy wysoko
W 2019 roku Anna Lewandowska mogła obwieścić spory sukces. Wartość sprzedanych przez nią kosmetyków oszacowano na niemal 3 miliony złotych, a zysk wyniósł ponad 600 000 tysięcy złotych. Z kolei w 2021 roku przychody wyniosły już 14 milionów złotych, a zysk przekroczył 4 miliony!
A jak Phlov ma się dziś?
W wywiadzie dla Business Insider z 14 stycznia 2024 roku Lewandowska przekonuje, że Phlov to firma, która spośród jej przedsiębiorstw radzi sobie zdecydowanie najlepiej:
- Firma radzi sobie doskonale, rok do roku odnotowuje wzrost przychodów, w 2023 r. blisko 30-procentowy – mówi Lewandowska.
Oczywiście sam przychód na poziomie 30% nie musi oznaczać jeszcze niewyobrażalnego sukcesu finansowego marki Phlov. Lewandowska nie chwali się bowiem chociażby szacunkowym wzrostem dochodu, a to ten wskaźnik jest kluczowy przy ocenie rentowności firmy. Patrząc jednak na historyczne dane spółki, można domniemywać, że kolejne sprawozdania finansowe przyniosą Annie Lewandowskiej jeszcze więcej powodów do radości.
W tym samym wywiadzie dla Buisiness Insider Lewandowska zapowiada, że chce wprowadzić swoją markę na rynek hiszpański. Prace nad tym projektem już się zresztą rozpoczęły.
Co dalej z Phlov?
Przed marką jeszcze wiele wyzwań, ale dotychczasowa historia może napawać optymizmem. Kluczowe wydaje się teraz ugruntowanie pozycji na polskim rynku i udane wejście na rynek hiszpański, w czym dużą rolę może oczywiście odegrać popularność jej męża. Jeśli kosmetyki Lewandowskiej na stałe zagoszczą na Półwyspie Iberyjskim, to cóż będzie stało na przeszkodzie, by w przyszłości wypłynąć na szersze wody?
Przejdź na Polsatsport.pl